بیماران دیالیز از کمر درد وحشتناک شکایت
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

بیماران دیالیز از کمر درد وحشتناک شکایت

بیماران کلیوی ممکن است توصیه می شود برای شروع دیالیز زمانی که بیماری کلیوی پیشرفت به مرحله نهایی، در حالی که دیالیز می تواند برخی از عوارض جانبی و مشکلات به راحتی می شود. برخی از بیماران دیالیزی از کمر درد وحشتناک است که باید کیفیت زندگی خود را بسیار تحت تاثیر قرار شکایت دارند. بنابراین، مهم است که برای پیدا کردن علت و درمان کمر درد برای بیماران دیالیز.

علل کمر درد وحشتناک برای بیماران تحت دیالیز

بسیاری از بیماران همودیالیزی دارای درجات مختلفی از درد، که معمولا به علت انقباض عروق در منطقه کلیه و یا گرفتگی عضلانی محلی است. علل شایع از این مشکلات به شرح زیر است.

- بیش از حد سریع اولترافیلتراسیون مایع دیالیز

- غلظت پایین از دیالیز الکترولیت مایع

- بازگشت به دیالیز پس از پیوند کلیه کار نمی کند

- گردش خون ضعیف در منطقه کلیه

از آنجا که دیالیز یک کلیه مصنوعی که نمی تواند تابع به عنوان موثر به عنوان کلیه های سالم است، از آن اجتناب ناپذیر است که افراد مبتلا به برخی از ناراحتی ها و مشکلات. به تسکین کمر درد بیماران دیالیزی، بیماران ممکن است درمان های زیر را امتحان کنید.

اگر این بیماران می خواهند به زندگی ساده تر با دیالیز، باید وزن خشک خود را برای بهترین ارزش را تغییر دهند و از نوشیدن مایعات بیش از حد در طول درمان دیالیز. همچنین، مطمئن شوید که خون به درستی از طریق دیالیز فیلتر، به منظور جلوگیری از اولترافیلتراسیون بیش از حد سریع.

اگر بیماران درد پشت توسط گردش خون ضعیف در این منطقه از کلیه ها ایجاد می شود، آنها می توانند درمان کمپرس گرم در کلیه ها به افزایش جریان خون به کلیه ها استفاده کنید.

برای بهبود سلامت کلی شما، شما می توانید طب میکرو چینی Osmotherapy می تواند کمک به بهبود عملکرد کلیه در بیماران، تنظیم فشار خون، تنظیم محیط داخلی و بهبود اشتها و کیفیت خواب خود استفاده کنید. بنابراین، کمر درد شما می تواند به طور موثر کاهش داد. هر چیزی که گیج کننده است؟ شما می توانید ایمیل kidney-support@hotmail.com بیماری کلیوی، و یا ترک یک پیام در باس.

 





:: برچسب‌ها: بیماری کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 1607
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 1 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: